loading...
درب ضد سرقت
بهزاد بازدید : 40 1398/06/24 نظرات (0)

نکاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید مدنظر داشت


هدف تمامی خریداران درب های ضد سرقت در وهله اول امنیت درب ضد سرقت مي باشد و شرکت های سازنده تلاش می کنند درب های ضد سرقتی بسازند که در حین داشتن امنیت فوق العاده بالاتر نسبت به درب های معمولی، دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند که شرکت آتار درب سلماس در این زمینه توانسته دربهای ضد سرقتيرا از نظر امنیت، كيفيت و زیبایی به بازار ارائه نماييد.

امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و محل کار خود هستند و یکی از راههای حفظ امنیت، نصب درب ضد سرقت می باشد.

هنگام خرید درب ضد سرقت برای ساختمان باید به چه نکاتی توجه نمود؟

زیبایی: هنگام خرید درب ضد سرقت یک خانه اولین گام توجه به زیبایی آن است. زیرا قبل از امنیت، ظاهر درب بر بیننده اثر می گذارد و ظاهر درب باید به گونه ای باشد که با نوع معماری خانه و آپارتمان موردنظر همخوانی داشته باشد. برای مثال خانه هایی با معماری کلاسیک به درب هایی با طراحی کلاسیک نیاز دارند. و آپارتمان هایی با ظاهر مدرن نیاز به درب هایی با ظاهر مدرن دارند.

عایق صوتی: امروزه استفاده از پنجره و دیوار عایق صوتی به منظور ایجاد آرامش یک ضرورت در ساختمان سازی می باشد.

متناسب با آب و هوای منطقه: هنگام خرید درب ضد سرقت با توجه به محل زندگی تان باید درب ضد سرقت مناسب با آن آب و هوا را انتخاب کنید، برای مناطق مرطوب جنس چوب به کار رفته باید متفاوت با جنس چوب به کار رفته در درب ضد سرقت برای مناطق خشک و سردسیری باشد تا درب ضد سرقت استحکام مناسبی در آن شرایط آب و هوایی داشته باشد.

استحکام کافی در قسمت رویه درب: هنگام خرید درب ضد سرقت برای خانه به استحکام رویه بیرونی آن هم توجه کنید. تا در هنگام اسباب کشی، ورود و خروج اشیاء به راحتی آسیب نبینند.

توجه به ایمن بودن و مناسب بودن قفل: مهمترین قسمت درب ضد سرقت قفل آنها است، قفل هایی با تعداد زبانه بیشتر امنیت بیشتری به همراه دارند و همچنین نصب حفاظ های آهنی درب ضد سرقت، ایمنی آن را بالا می برد. دربهای هوشمند ضد سرقت بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود غیرمجاز مي باشند.

ضد اسید بودن قفل درب ضد سرقت: یکی از راه های باز کردن درب های ضد سرقت ریختن اسید در قفل آنهاست. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که درب ضد سرقت حتما ضد اسید باشد تا امنیت بالایی داشته باشد و مانع از ورود سارقان گردد.

در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه كرد

الف- سعی کنید از یک فرد باتجربه برای خرید درب ضد سرقت کمک بگیريد، معمولاً تشخیص اصل و غیراصل بودن درب کمی سخت می باشد و به همین دلیل وجود یک فرد متخصص بسیار مناسب است

ب- در هنگام خرید به قیمت درب ضد سرقت توجه نمایید زیرا درب ضد سرقت تقلبی معمولاً دارای ارزش قیمتی کمتری می باشد البته برای این منظور باید از چندين مغازه استعلام قیمت را گرفته و مقایسه کنید چون دربهاي چيني داراي كيفيتي بسيار پايين و ارزان قيمت هستند در صورتي كه دربهاي ترك به نسبت هزينه گراني كه دارد باعث ورود سارق به داخل منزل مي شود و امنيت را به خانه شما به ارمغان مي آورد.

ج- حتماُ به برچسب درب توجه نمایید، معمولاً درب ضد سرقت اصل دارای کارت هایی می باشند که  نشان دهنده هویت آنها است.

د- قبل از خرید سعی نمایید تجهیزات درب ضد سرقت را به درستی بررسی کنید.

برای اینکه یک خرید خوب و موفق داشته باشیم باید نكاتي را مدنظر بگيريد:

1- ضخامت و جنس چهارچوب درب ضد سرقت: در هنگام خرید چهارچوب درب ضد سرقت که اولین مرحله از خرید درب ضد سرقت به شمار می رود باید بسیار دقت نمود زیرا در صورتیکه جنس چهارچوب با کیفیت نباشد باعث بروز مشکلات زیادی در هنگام نصب لنگه درب ضد سرقت، همچنین در هنگام باز و بسته كردن درب می شود و درباره ضخامت بهترین حالت این است که بیشتر از 1.5 میلی متر باشد.

2- جنس چهار چوب درب ضد سرقت باید از بهترين آلياژ موجود در بازار باشد تا كيفيت بالاتري ارائه دهد و همچنین در محل اتصال ورق ها جوش به صورت مقطعی و جزئی نباشد و جوش به صورت کامل در تمامی قسمت ها وجود داشته باشد و همچنین بهتر است نوع جوش از جوش co2 باشد.

3- لولای درب ضد سرقت به دلیل وزن بالایی که دارد بایستی بر روی سه لولا نصب شود، در هنگام خرید بايد دقت نمود كه كيفيت يك درب ضد سرقت برای باز و بسته شدن راحت بستگي به لولاهايي دارد كه در آن به كار رفته و بهترین لولا در بازار بلبرینگ دار است.

4- جنس لولا با توجه به اینکه لنگه درب بر روی لولاها می چرخد و لولا باید بتواند به آسانی وزن لنگه درب را تحمل کند. درباره جنس لولا باید گفت که جنس های متنوع در بازار موجود است که این به ذوق و سلیقه خريدار مربوط مي شود و انتخاب جنس مرغوب و تعداد مناسب لولاها از اهمیت ویژه ای برخودار است.

5- جنس رویه یا لایه بیرونی درب ضد سرقت درست است که رویه بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد اما یک نکته بسیار حائز اهمیت است که جنس رویه باید با محلی که قرار است درب ضد سرقت در آن نصب شود همخوانی داشته باشد به طور مثال جنس رویه اگر از ام دی اف باشد دارای براقیت بیشتری نسبت به رویه ای از جنس پی وی سی می باشد. اگر محل موردنظر آفتاب خور یا رفت و آمد وسایل زیاد باشد استفاده از رویه ام دی اف اشتباه است زیرا دارای مقاوت کمتری در مقابل آفتاب بوده و ضد خش نمی باشد.

6- جنس لايه های که در حال حاضر موجود است ام دی اف، پی وی سی و ملامینه كه می بایست متناسب با محل استفاده می باشد.

7- یراق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد و باید به آن دقت نمود، دستگیره ها بهتر است از جنس استیل باشد و همچنین قفل استفاده شده بر روی درب از شرکت کاله ترکیه که در جهان رتبه اول رعایت استانداردهای جهانی را دارد و ساخت و کپی برداری از کلید آنها بسیار دشوار و در مواردی غیرممکن است. جنس چشمی و همچنین قفل شب بند درب ضد سرقت نیز چک شود که از اجناس مرغوب باشد نه متفرقه.

8- در صورتیکه در محلی که قرار است درب ضد سرقت را نصب نمایید احتیاج به امنیت بالاتری دارید، میتوانید از وسایل امنیتی جانبی که بر روی درب ضد سرقت نصب می شود استفاده نمود و درب ضد سرقت متناسب با آن را سفارش دهید.

9- فضای داخلی بین دو طرف درب ضد سرقت می بایست از ورقی فولادی تشکیل شده باشد زیرا درب تهی از ورق فولادی هیچ فرقی با درب معمولی  ندارد .

10- وزن تقریبی یک درب ضد سرقت از 95 تا 120 کیلوگرم پایین تر نباشد.

 در پایان توجه به این امر ضروری است که در میان دو رویه درب ضد سرقت ورق فولادی به کار رفته باشد و تهی از ورق نباشد و یا حتی با هرچیز دیگری جز ورق پر نشده باشد. زیرا در صورت رعایت نمودن تمام نکات ورق در میان دو رویه اصلی ترین رکن ضد سرقت بودن درب های ضد سرقت است.


 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 607
  • بازدید سال : 3,333
  • بازدید کلی : 15,514